دنیای لباس نی نیدنیای لباس نی نی، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

توسسسسسسستر داغ

عروسک مامان

1391/12/22 3:09
10,239 بازدید
اشتراک گذاری

 

Yellow Head Funny Smileyعروسک من امروز هم خونه نیست رفته خونه خاله الای جی جی من که جی جی از بچگی

 شد لقبت .خواهرزادم به تو میگفت جی ال ای برعکسش میکرد بعد میگفت الای جی جی

دلم برات تنگ شده فردا میام دنبالت میارمت خونه عروسک ناز و قشنگم بیشتر از هر کسی فقط منو

اذیت میکنی نمیدونم چرا این کارو میکنی شاید هم میدونی چقدر دوست دارم به خاطر همین هم

اذیتم میکنی ولی با این همه بازم    Yellow Head Funny Smiley  عاشقتم

*دوووستدااااارم

 

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نی نی قتو
22 اسفند 91 8:24
سلام مامان مهربون با طراحی تقویم سال 1392 همراه عکس کوچولوتون یه هدیه خوشگل برا سفره هفت سین و مهموناتون داشته باشین بعلاوه یک عکس طراحی شده به عنوان هدیه ازطرف ما دریافت کنید
مامان رادین
22 اسفند 91 11:51
سلام. با کمال میل لینک شدید.
یه خواهش؟ رادین رو به @@پسرم رادینم @@ تغییر بدید.
اون وبلاگش هم به اسم @@ کلوپ سرگرمی برای کودکان @@ ممنون عزیزم.بوس



همین الان این کارو کردم گل پسرتون خیلی خوشگله اسفند دود کن مامانی