دنیای لباس نی نیدنیای لباس نی نی، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

توسسسسسسستر داغ

-کتلت

1392/6/13 12:34
8,509 بازدید
اشتراک گذاری

این غذا رو خودم چند روز پیش پختم

١-مواد لازم

-لپه به اندازه یک لیوان

-گوشت چرخ کرده به اندازه یک ونیم بسته که میزاریم تو فریزر اگه تازه باشه بهتره

-سیب زمینی ٢ تا متوسط-پیاز دوعدد یا یک عدد بزرگ

-ادویه- زرد چوبه -فلفل قرمز-پول بیبیر (فلفل ترکیه ) اگه داشته باشین

٢ عدد تخم مرغ کوچک کمی یک قاشق چایخوری آرد یا باگت خشک پودر شده

 

طرز تهیه: لپه را  بعدا زخیس خوردن میپزیم و گوشت وپیاز و لپه را در ماشین گوشت چرخ می کنیم وسیب زمینی را خام رنده می کنیم ...با چشم کوچیک رنده این کار رو انجام میدیم.بعد آب سیب زمینی رو میگیریم وبه مواد دیگه اضافه میکنیم...بعد ادویه وفلفل ونمک وزرد چوبه وپول بیبیر(همان فلفل ترکیه ) رو میریزیم وبا دست ورز میدیم ...میتونید اگه از این فلفل ندارید نزنید...اشکالی نداره...بعد تخم مرغ ها رو اضافه میکنید یک قاشق چایخوری آرد یا نان پودر شده در ون اون اضافه میکنید...خوب ورز میدین تا مواد مخلوط بشن ...نیم ساعت در یخجال نگه میدارین وبعد مثل کباب تو ماهی تابه سرخ میکنید....از فلقل سبز وریحان برای تزئین میتونید استفاده کنیید...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامانی
13 شهریور 92 13:12
سلام وبلاگ پرباری دارین من که خیلی خوشم اومد. راستی آموزش کامل بافت شنل و میخام لطف میکنین واسم بذارین؟ واسه دختر 2 ساله ام
سوين
13 شهریور 92 23:53
باعرض سلام وخسته نباشيد
وبلاك زيباو پر محتوايي داريد
استفاده كردم
خوشحال شدم باهاتون تو پارك منطريه اشنا شدم
موفق باشيد
id:eblisgf



ممنون گلم نظر لطفته به مامان سلام برسون
مامان دنی گلی
16 شهریور 92 23:12
سلام وبلاگ با حالی داری اجازه هست لینکتون بکنم خوشحال میشم به ما هم سر بزن
پوریا K
23 شهریور 92 18:23
اگه فروختمت ناراحت نشو ، چون هر کسي از به راهي نون در مياره ، ما هم از گل فروشي ... K
زهره مامان بارسین
25 شهریور 92 15:55
عزیزم واقعا عالی بود من مقداری لپه داشتم و از اونجایی که من و همسری قیمه دوست نداشتیم نمی دونستم چی کارشون کنم و حالا با این روش می تونم ازشون استفاده کنم . الای جون رو خیلی ببوس


مامان رادین
26 شهریور 92 9:47
به به دست درد نکنه دلم خواست.